Tuff helg för vågen

Den här helgen blev det vin både fredag och lördag.
Så jag va tacksam över att vågen visade 57.5 idag.
Kan inte begära så mkt mer.
Håller på att fixa lasagne just nu, luktar sjukt gott!
Sen fixar jag dessutom massa recept från internet.
Ska skriva ut dom och göra en pärm så man slipper springa till datorn
utan har allt på samma ställe.
Galant!


Hästarna är inne och sover.
Åkte ut vid lunch och tog in dom.
Ska ut ikväll vid 9 och släppa ut dom igen.
Det blir regntäcke på ska vara skitväder hela veckan.


Igår va jag i norrköping med mamma.
Hitta 3 par byxor, två par jeans och ett par chinos.
Strl S på jeansen.
Vet inte när jag kom i så små jeans senast.
och inte får jag någon ful fettveck´s rand på magen av dom heller.
Det är strålande!!


Nehe, nu ska jag fixa musik till pappa.
Han ville ha tills dom ska åka och hälsa på en kompis i skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0