Liniment

Min rygg tar kål på mig.
Jag går upp i sömnen och tar ipren.
Det är inte okej, jag är en ipren knarkare.
Men inatt så hade jag på liniment innan jag gick och la mig.
Sov riktigt bra.
Det gör för jävla ont nu men inatt har jag inte känt något alls.
Värt!


Hästen va riktigt fin igår.
Satt ner i traven ganska mkt och jobba lite mer än vanligt i galoppen.
Hon va en pärla.
Blev lite arg men gjorde sitt bästa endå.
Så hoppas hon är lika fin idag.
Känner att jag vill åka iväg och hoppträna någon dag.
Vi har ju bara däck och plast bommar.
Värdelöst.


6 rätt på V75 igår.
inte okej, jag vill ju vara bäst och få 7 rätt!
Men men, jag har ju några gånger kvar att göra v75 i sommar ;)
Dom tror på mig iaf kunderna så jag behöver inte lura dom så mkt längre :P



Nehe, mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0