Blind

Jag är nog väääldigt självkritisk.
Dom senaste dagarna har jag fått höra från flera håll
att det syns att jag har gått ner i vikt.
Det är kul att höra men jag har redan slutat se det.
Jag känner mig tjock igen.
tror jag håller på att få ätstörningar.
När blir man nöjd?
Jag har inte fuskat på 5- 6 veckor, tills i lördags när jag smaka en sked
av min kusins studenttårta.
Jag kan fortfarande inte släppa på fuska knappen.
2kg kvar till målvikten sen får man fuska lite.
Och med fuska menar jag inte fuska utan börja äta sånt bröd jag får äta
och börja med frukt, bulgur osv.
inge godis inga chips osv...
För 2 månader sen hade jag vart nöjd med att väga 57kg, nu vill jag ner 5 till.
Minst, men vi tar dom sista två till delmålet först.


Ska jag gå ner till 52 måste jag nog träna stenhårt, och det pallar inte min rygg.
Jag minns inte ens när jag vägde så lite senast, kanske är omöjligt?
Nog om tråkigt vikthets!


Har vart och spelat bilbingo.
Jag är riktigt förbannad, pappa lurade med mig.
För det första dutta jag på fel jävla bricka 3 gånger.
Och för det andra va jag aldrig ens i närheten...


Har fått en gigantisk finne vid läppen så det ser ut som jag har fillers i ena sidan bara.
Det är hett, senaste modet, är den inte väck tills imorgon får jag gå med munskydd på
jobbet, jag får ju skämmas!

Kommentarer
Postat av: Jessi

är rättså nyfiken på hur du lyckats gå ner så mkt, så fort? är själv i behov av det! känner mig som en tjock padda för tillfället ...

2011-06-16 @ 05:29:22
URL: http://jessicaewalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0