69cm

Jag är lite bitter över att jag inte tog några mått
innan jag börja gå ner i vikt.
Vet bara att jag va 74cm i midjan och nu är jag 69.
Eller ja det va efter att jag hade gått ner 5 kg så lär väl vart lite mer innan.
Jag är manisk.



Fick 1 tröja av Knox och en kylväska av skruf idag.
Kylväskan fick följa med hem tröjan ligger kvar.
Den va medium herr storlek så det funkar inte.
Nu måste jag åka och handla.
Ska göra kålpudding?
Kanske kan bli gott, vi får se!

Åt revben igår som pappa gjorde och så gjorde jag en
grönsaksgratäng som va sjuuukt god!
Så det blev min matlåda idag.
Har börjat med mandariner nu också.
Har c-vitamin brist och brus är för jävla snuskigt!
Nehe, handla stallet gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0