Grattis till mig

Glömde ju att säga att vågen stanna på 56,8 igår.
Vet att det är närmare 57 iofs men att se 56 ist för 57 va skönt.
Spc eftersom vågen har stått på 57,0 - 57,2 i säkert 3 veckor känns det som.
Så nu är den där omöjliga 56 spräckt!
Vi får väl se vart det slutar helt enkelt.
Är ju knappast så att jag tänker sluta och börja äta massa onyttigt igen.
Jag får ju äta "onyttigt" nu också.. bara inte riktigt så onyttigt.


56kg va mitt mål till Augusti när min kompis Madde gifter sig.
Det känns bra att jag är där, då har jag tid att hitta klänning
och ev gå ner lite till, men tar det lika lång tid som sista kg har gjort så
kommer det inte hinna bli mkt.



ANyway, slutpratat om vikten.

Va ute i stallet hos hjärtat och vi tömkörde i skogen.
Bra då får jag springa lite också och röra på fettet.
Fick sjuuuuk kramp i magen efter att vi sprungit i ca 5min.
Bra kondis man har, haha så gick 100 m sen va det borta och kunde fortsätta.
det va MASSOR med mygg och knott så Geo va glad över att få springa.
Måste ringa ut hovis också.


Nehe, fixa matlåda tills imorgon och duscha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0