Dödsrelikerna del 2

Ikväll är det dags!
HARRY POTTER, mannen i mitt liv!
Tänk att sen är vårat förhållande över.
Det har vart ett mycket bra förhållande.
Han blev inte ens arg när jag vänstrade med Cedric i flammande bägaren.
Det är en bra pojkvän det!



Igår va första gången jag har vart riktigt när på att flyga av min häst.
Vi red lite lätt på ridbanan bara för vi ska rida ut idag.
Och hela passet gick hon och muppade sig i ett hörn va rädd osv.
Så till slut banka jag till ordentligt och precis då så är det något jävla djur så klart som
hoppar upp från buskarna.
Vi gjorde en tvåbens vändning i 180 jag tappa ena stigbygeln och typ gled runt.
(Ska aldrig mer rida utan halskodda ridbyxor!!!!) Men så fort hopn kände att jag hade
tappat stigbygeln så stannade hon iaf.
Så det va ju snällt.
Det hade iofs vart ett bra första sätt att trilla av för det hade blivit mer som en avsittning.



Nu ska jag äta frukost/lunch sen åka till jobbet.
Kort dag idag så jag hinner rida ut innan det är dags för bio :)




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha =) Tur du inte flög iaf :P Jag har bokar biljetter tills lördag för potter ;)

2011-07-13 @ 15:16:11
URL: http://smryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0