x-tra

Va ute och gick med hjärtat förut,
det va sol och fint men fan vad det blåste.
Jag mickis och Amanda va ute, Tunia va helt skräckslagen så fort det kom
en lastbil eller liknande.



Jag är förövrigt över lycklig.
Hade stoppat batterierna åt fel håll och trodde att den helt hade slutat funka.
Men så drömde jag att jag skulle vända batterierna och när jag gjorde det så funka den igen.
Det är ju fantastiskt!!



Kan dessutom inte sluta grubbla..
Men saker blir väl inte bättre för det?
Men måste nog bestämma mig snart, iofs är jag inte intresserad så
kan jag ju fortsätta som nu för då brukar det rinna ut i sanden.
Fast sen skaffar dom något annat och då ångrar man sig?
Justin är ett perfekt bevis för det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0