Mantorp

Oooh, idag har det vart en heldag med äventyr.
Madde hämtade upp mig vid halv halv 11 och vi drog till Linköping
och Mantorp.
Första stoppet Mantorpshoppen.
Jag hitta inget spc där ångrar lite nu att jag inte köpte bootsen.
Men dom har en hemsida så får klicka hem dom därifrån!

I linköping och hööks hitta jag inte heller så mkt.
Mitt SUPER snygga träns jag hittat i katalogen fanns inte i rätt färg.
Suuuuck.
Jaa ja, nu har jag 3 träns i 3 olika nyanser av brunt.
Snyggt... HAhaa


Nu är jag super trött och har dessutom super ont i huvudet,
jag börjar fundera på en tumör?
Jag har ont i ögonen när jag för dom åt sidan och jag brukar
ALDRIG ha huvudvärk nu har jag haft det i säkert 5 dagar snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0