Lie to me

Igår va jag på Bowling, pappa hade match och jag
va duktig dotter och hejjade.
Jag måste dock skaffa en pojkvän som utövar en sport för
i bowling får man inte bua eller roppa glatt när dom andra missar.
Nej man ska vara sportslig och vara glad när dom andra också gör bra.
Tsss, det va det värsta jag hört!!!



Idag va jag och hjärtat ute i solen och gick.
Hon är världens bästa.
Och sötaste så klart.
Ävenfast hon inte alls alltid gör som jag vill...


Hade dessutom insläppet idag.
Det gick väl sådär...
Tog min häst i grimman och när jag skulle vända och gå ut med henne
så kom alla dom små hästarna på löpande band, tjoff tjoff tjoff...
Så 4 lösa hästar 2 boxar öppna, HÄRLIGT!
Men Pagge löste min kris genom att ta ledningen så dom andra följde efter honom
på hans lilla seger varv runt gunillas hus.
Så jag han öppna allas boxar och ingen blev arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0