Ledig

ooh skönt att vara ledig några dagar efter förra veckan.
Ladda batterierna lite så att säga.
Imorgon måste jag ner på stan och fixa lite papper.
Suuck..
Hatar det, det är alltid fullt med bilar.


Har vart hos hjärtat och hon va så lycklig över att få gosa lite.
Försmodligen gosigaste hästen ;)



Mamma har vart sjuk sen nyår och är det fortfarande så idag får jag
rida hennes lektion ist för henne,
spännande, hon rider på Dante så det ska nog bli roligt.
Kul att rida på något annat än ens egen ibland också.


btw, något har vart off med min blogg.
mina uppdateringar har inte kommit fram men nu verkar det funka igen?

Kommentarer
Postat av: Kjartanella

Nice site keep it up

2011-12-25 @ 00:10:36
URL: http://kjartanella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0