killen med kollen

ooh, inte okej.
Jag snokar runt så mkt och tillslut hamnar man alltid
på ställen man önskar att man inte hade hamnat på?!
Varför kan jag inte sluta snoka?
Sköta mitt helt enkelt, imorgon kanske?

Imorgon ska jag förövrigt ner på stan.
Jag ska fixa en schysst almanacka, det är bra att ha.
jag har hört att alla med ett liv har en sån.
Så man vet när man kan ha livet på paus och inte.
Mkt nödvändigt.
Bra att hålla koll så jag inte dubbel bokar datekvällar.


Sitter och väntar på att Better Off Ted ska bli klart.
Eftersom jag är en opålitlig typ så måste jag se serien innan något händer.
Men 12 avsnitt kan väl inte va så farligt?
Jag menar Californiacation gav mig bara lesbiska sex drömmar i 2 veckor.
Weeds gjorde mig till en langare .
Så snart pausar jag mitt liv för 12 avsnitt av Better off ted.
Ska bara kolla almanackan först imorgon så det passar ;)


Nej nu ska jag sluta flumma, måste sova.
Min hjärna är död idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0