Jag glömde

Jisses, glömde ju skriva om min dröm inatt?!
Helt underbar att drömma, en sån dröm där man inte vill vakna.
Det va både spänning romantik och roligt.
Som en bra film?!
Jag tror jag har kollat för mkt på Greek för min dröm va som den serien
fast alla va utbytta till människor som jag kände.
Galet.


Har vart i stallet och så har jag vart och köpt lite pyssel saker.
dels så ska jag göra lite "pyssel" till mammas present sen så
skickade jag efter "ego" bilder och bilder på hästen så ska göra en
fotobok tänkte jag.
Kan ju vara roligt att ha när man blir gammal?
Eller iaf praktiskt för jag har en förmåga att tappa bort korten annars.


Nu ska jag börja med  maten.
Tacos, jag bestämde maten så jag får laga maten.
Imorgon blir det diet så jag slipper laga någon mat ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0