Hat

När jag vakna va jag så sjukt förbannad på min syster.
Jag HATADE henne verkligen.
I min dröm va vi på fest på landet med mr X´s syster.
Och hon tyckte att min syster skulle flirta med Mr X vilket inte alls funka
i min värld och då började alla säga att jag va så tråkig osv.
Men jag va inte tråkig egentligen.
och ju mer folk tjatar desto argare blir man.
Till slut valde iaf min syster att hoppa i poolen med min mini laptop.
Mycket uppskattat som ni förstår.
Efter ca 1 min som vaken så va det iaf glömt.


Ska straxt åka ut till hjärtat.
Ska nog rida lite på banan idag, i den 50 cm djupa snön.
Vilken lycka.
Eller så gosar vi bara.
Ska kolla efter vet nummer också.
Hjärtat ska vaccineras snart så bäst att va förberedd.


Ikväll är det andra delen i svärdet och spiran.
Kanske skulle köpa lite popcorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0