GO ALF!!!

För er ohästintresserade så är det boooooring












Som ni märker är inlägget borta.


Efter mitt inlägg igår så blev jag kontaktad av "RC" (Ridskolechefen)
hon ville gärna prata med mig om det jag hade skrivit.
Jag är själv medveten om att det va vinklat och upplagt för att vara provocerande.


Jag ringde iaf upp henne efter att hästarna va klara och
efter att ha pratat med henne så lovade jag att jag skulle ta bort inlägget.
Inte för att hon ville det utanför att mina "källor" uppenbarligen inte va dom
första i ryktesledet utan allt har blivit väldigt mkt större..
Och för att hon och hennes dotter som även blev nämnd tog mkt illa vid sig.
En höna av en fjäder som "RC" sa.
Så jag vill be om ursäkt för att jag inte kollade upp "ryktena" bättre innan jag
i hettans stund skrev ut det i min blogg.
Och naturligtvis för att jag attackerade dom utan att prata med dom innan jag
kommenterade saken!


* Alla privatryttare är välkomna att rida med på lektionerna i mån av plats.
(antar att folk gärna är på "RCD" för att det går bra för henne och dom är
avundsjuka??)

* Det annonymahotbrevet va ett annonymt brev med frågor ang hoppningen.
( Den stärsta hönan av den minsta fjädern )

* För er som hör rycktena precis som jag gjorde, även om det kanske är andra,
prata med "RC" själva. Om hon klarade av att prata lungt och sansat och med god ton till
mig som hon inte känner och som gjorde påhopp på henne och hennes dotter
kan hon nog lyssna på er också. Hon bitts inte! 



"bättre be om ursäkt än om tillåtelse"
Inte nästagång dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0