El testare

har precis kommit hem från stallet.
Min bäbis och jag har gosat i en timme.
Mycket mysigt!
Något som inte alls va lika mysigt va att ta in killarna.
påven går alltid hur bra som helst Pagge och Soti är däremot lite si och så.
Soti har en förmåga att gömma sig ibland och han är expert på det.
Idag tyckte pagge att jag va för långsam när jag skulle ta in honom och soti så när jag skulle öppna staketet putta han till mig i ryggen så jag flög in i staketet.
Strömen funkar kan vi ju säga...

Jobbet idag va ganska lugnt.
Lite segt men det är det alltid när det är lugnt.
Va dock i frankrike och inte på jobbet.
Travet sändes från frankrike med sol och grönt gräs och vårat
element på jobbet har gått sönder så det går inte att ändra hur varmt
man vill ha det så idag va det 28 grader = frankrike.
Så vem behöver åka utomlands när man har frankrike på jobbet? ;)


Nehe, nu ska jag äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0