say yes

Alltså påriktigt..
Skärp er och skaffa er ett liv.
Om man har tid att uppdatera sin fb var 4e min så är det PINSAMT!
Ni borde få vara uta FB i minst 2 veckor.
Jag har 2-3 st som gör minst varannan av alla mina news feed.
Jag får ont i huvudet av alla era pinsamma uppdateringar.
Har ni inga vänner som bryr sig att skriva det till ist för era 500 fake vänner?
Åååååh!!!!!


Bra att få ur sig lite ilska.
Har tänkt på det 10000 gånger.
Jag kan ju inte ta bort dom som vänner det känns överdrivet
men sen så hitta jag en FANTASTISK knapp.
Man kan censurera sina vänner.
Välja att inte se deras patetiska inlägg, är inte detta FANTASTISKT?!


Nu är jag så sjukt över trött och mitt ena öga svider.
Need some sleep!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0