Pads

Igår när jag va på stan en sväng hitta jag en
så sjukt söt klänning.
Perfekt till Hugos dop!
Vilken lycka nu slipper jag "oroa" mig över vad jag ska ha på mig!


Nu är det bara vad jag ska köpa för present kvar.
TIPS?!??!!


Mitt ben dödar mig i princip.
Det är inte bara höften idag utan HELA benet.
Knät värker bara jag nuddar det med handen och smalbenet känns som det är
av osv, ni fattar vad jag menar?!
Har ätit 10 alvedon och det hjälper inte ett skit.
Så får väl försöka sova och hoppas att det är borta till imorgon?
Önsketänkande!



Jag skulle behöva en mini lastbil?
Ingen som äger en sån eller en stor skåpbil?
jag ska transportera flyktingar så behöver en snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0