Follow me home

uuh min kropp har vart seg hela veckan.
Hatar det!
i torsdags så va jag och bella i stallet.
Jag skulle longera eftersom mitt ben va cp och Bella skulle rida Minja.
Minja vägra komma in och jag tyckte synd om Bella som hade
skottat ridbanan så hon fick rida lite på Geo.
Longerade henne lite innan och kolla om hon hade mkt energi.
Har inte suttit på henne sen december utan bara longerat och vart ute och gått i skogen.
Men nu när ridbanan är användbar så ska det bli nya tag.

Hon skötte sig iaf exemplarsikt gjorde ett litet skutt i galoppen men stanna så fort
hon kände att Bella hade tappat balansen.
Har nog fått en underbar snart 4åring ;)
Hon kommer bli en toppen häst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0