Crazy

Bara skit på tv ikväll..
Så jag får väl leta reda på någon film som är se värd och
sen sova :)
Lär ju sova gott inatt iaf.
Den här helgen har jag kännt mig helt slut.
Förmodligen kylan som drar all energi.


Och den här veckan lär bli fullt upp också.
Ledig Måndag och Söndag.
Alla andra dagar är fullbokade.

Tisdag - Etuna med Madde fixa det sista till Hugos dop.
Onsdag - Jobb
Torsdag - Hockey!
Fredag -  Hämta hö
Lördag - Besikta Kotten och Dop!

Och så ska jag självklart hinna med hjärtat också!
Skotta fram transporten behövs också.
Skulle gjort det när jag va där men va sjukt hungrig så smet undan det.
Men det blir inte gjort av sig självt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0