bed time

Du gör mig förbannad.
Jag gör mig själv förbannad som inte bara stoppar mig själv.
Varför låter man sina tankar springa iväg med en?
Varför vill man ens det när man vet hur man blev mosad och hoppad på sist?

Jag frågade om ett svar och det fick jag.
Inte intresserad.. Men bete dig som det då!?!
Det går inte att skicka 20 sms om dagen med massa flirtande.
Skicka dom till någon annan.
Det blir lixom fel...


Jag ska väl inte säga så mkt jag leker PRECIS lika mkt jag..
Jag vet att någon tycker om mig och flirtar tillbaka.
Men så fort dom börjar visa att dom tycker om mig eller säger något om det
så slutar jag iaf!
Jag uppmuntrar dom inte att fortsätta!


Jag är nog lite rädd för förhållanden.
Behöva tänka på någon annan mer än mig själv.
Jag är ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0