Onsdag

Idag när jag kom ut till stallet hade världens bästa BM mockat till mig!
Det va så skönt att slippa det efter en lång dag på jobbet!
Och hästen fick lite extra tid till borstning osv ist.
Det va uppskattat!


Idag fick jag två nya skal till min iphone 4.
Jag pressa General killen till att ge mig något.
Jag fick ju Skruf killens livsviktiga "sportbag" väska så han va på +.
klart General också vill vara på +!
Han fråga om jag ville ha ett svart eller vitt skal, BÅDA så klart.
Så nu är han också på +, dom va dessutom ganska snygga endå.
det vita va dock snyggast!



Imorgon är det jobb till klockan 5 som gäller så då blir det lite ridning.
När man väl sitter där på hästen i kvälls solen är det oslagbart.
dels att man känner vilken fin häst man verkligen har och så är det fint och skönt!


Nu ska jag se lite gossip girl och sen sova.
Dödstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0