Fredag

Hmm är lite hopp mellan blogg tillfällena just nu.
Händer ganska mkt men inget jag vill skriva om i bloggen just nu..
Förutom att jag har fått typ influensan och legat med 38,8 graders feber
så har den här veckan vart ganska lugn.
Inge jobb dock, inte så snällt att stå och snora hosta och va grinig bland kunderna.
Men nästa vecka är jag tillbaka på topp igen!


Skulle följa med och bowla imorgon.
Men icke, kommer inte orka det och sen vill jag inte smitta dom andra heller.
Jag får väl ta en cider här hemma äta popcorn och kolla körslaget.
Fast jag skulle verkligen föredra att ligga i soffan och mysa..
men som sagt, jag smittas...
SUCK!


Nu ska jag straxt se på sista Harry Potter första delen.
Det är inte långt kvar till sista sista filmen..


Just jag har världens sötaste häst också!
Får ju inte glömma att va lite nörd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0