Utskälld

Det är alltid trevligt att få en 30 mins utskällning
innan man åker hem från stallet.
Först fick jag skäll för en bajshög som inte va min.
Jag tog bort min direkt och hennes man va där och såg det.
Sen fick jag skäll för att jag ville mocka bort kiss innan jag åkte hem
och det fick jag tydligen inte, man får bara mocka som det behagar dom.
Ursäkta mig då att om jag ser att hästen skiter/kissar och är där så tar jag bort
det precis innan jag ska åka.
Är inte det mitt problem?
Sen fick jag skäll för att jag hade frågat hennes man om han kunde hjälpa mig
flytta en tränshängare, för som den hängde nu gick inte skåpet att stänga
och den va dit skruvad med skruvdragare.
Hade jag inte frågat utan gjort det själv hade jag garanterat fått skäll då också.
Inget får göras utan att dom vet det.
Tack och hej för mig!


Så jag är måttligt road just nu.
Inte ätit sen 1 på jobbet och sen få stå och höra all skit.
Aah just jag är ingen hästmänniska heller tydligen.
nyttstall.nu


Anyway, ska försöka överleva till årsskiftet.
Kanske kan hitta ett nytt ställe då?
eller så kanske hon tycker att hon har tryckt ner mig tillräkligt så
jag inte behöver mer skäll då...


NEj jag är inte bitter...

Kommentarer
Postat av: john

vart har du hästen? De verkar vara helt slut. det verkar som det bästa att göra är att "packa å dra". det finns säkert bättre ställen att vara på. Lycka till ;-)

2010-09-02 @ 21:54:42
Postat av: Sanna

strunta i henne gullet! vi har varandra...du ska inte flytta..visst inte! =)



Rid på söndag?

Puss!

2010-09-04 @ 02:13:09
URL: http://saannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0