Tjenare

Borde egentligen åka ut till stallet och passa på att rida nu när det är
uppehåll från regnet som tydligen ska vara här i flera dagar?
Vad är det för skit?
Men Madde ville hitta på något och förhoppningsvis kanske hennes
vatten kan gå när jag endå är där?
Det vore ju trevligt ;)


Imorgon kommer min favorit storasyster hem :D
Weeeie, hon har vart borta på tok för länge.
Ska tvinga henne att hjälpa till att färga min utväxt.
Sist när jag va tvungen att göra det blev det inte helt okej kan man väl säga...
eller ja över håret blev okej men underhåret blev fan inte bättre än innan..



Nehe, äta något magen kurrar inte undra på inte ätit sen klockan 1 igår på
lunchen...
Är aldrig hungrig när jag kommer hem från stallet, tar en kopp te sen är jag
så trött i kroppen så går och lägger mig...
inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0