rock star

ååh HEMMA äntligen.
Idag blev det stallet och först gick jag lite
med Geo i paddocken sen så hoppade jag upp på henne.
Parkerade henne vid bänken och poff så va jag uppe.
Hon stod stilla och va så snäll så.
Länge sen jag red barbacka dock!
Blev bara skritt idag min rygg försökte döda mig.
Men nu har ryggen och benen kännts bättre än på länge.
Är nog bra att rida lite :)


Sen iaf drog jag till Karro.
Blev potatisgratäng och korv.
Och idol så klart.
Hade fixat uppdatering om fotbollen trodde jag
men tydligen så kan inte alla kolla på tv/kanal 10 fast
det står att dom ska kunna.
Stört.
Så jag fick vänta tills jag kom hem med att veta resultatet.


Nu ska jag sova.
Jobb imorgon.
Vem vet jag kanske kan få vara med om något spännande också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0