Min blivande man

Igår va en sån sjukt bra kväll.
Va lagomfull trevlig förfest och sjukt taggad inne på krogen!
Och jag hade sjuuukt kul, jag va i mitt esse igår.
Kvällen blev ju inte sämre av att jag träffa min blivande man
på krogen heller, jag har friat till honom på FB han bor i sthlm så
hade inte en tanke på att jag skulle träffa på honom.

Anyway, han svarade ju ja på mitt frieri så klart jag går fram och presenterar mig.
Haaha, jag va CRAZY!
Men på ett bra sett, idag är jag riktigt pigg och mår bra.
Lite seg så klart det blir man av mjölkdrinkar.
Men jag har en bra kännsla, nu ska jag ta mig i kragen och äta något.
Sen blir det stallet!


Kiss kiss bang bang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0