lite av så att säga

uuuh, det här med att vara seriös är inte alls min grej.
Jag är så mkt bättre på att skämt bort allt och komma med
dåliga undanflykter, synd att man inte kunde ha det som jobb`??

Idag har jag vart i nyköping en sväng med C och sen så va jag i stallet.
Hjärtat va så duktig idag.
Red barbacka eftersom jag inte har tagit mig i kragen och fixat sadel än.
Inte ens testat att lägga på C's sadel på henne.
Men hon funkar sjukt bra barbacka så kan ju bygga på balansen lite?
Anyway, idag red vi över bommar i trav och skritt och lite 8volter,
ibörjan va hon inte alls lycklig och tyckte mest att jag va en kärring.
men på slutet va hon riktigt fin så blir kanske lite rida imorgon också efter
jobbet, om det inte är skitväder vill säga!


Nu ska jag sova, jobb imorgon.
Jag är dödstrött så det blir nog bra.


Vem fan är Johan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0