Kräftskiva

i lördags va det kräftskiva på landet.
Mycket trevligt och ruskigt mkt risbrännvin..
Inte helt okej eftersmak på den va..


Idag har jag vart på landet hos Clara och blivit av
med alla spritångor innan kotten och jag åkte hem.
Sen blev det stallet.
Världens sötaste Troja red själv på Lettis.
Full galopp blev det dessutom.
Synd att jag missade ta kort på full fart frammåt.
Men det blir fler gånger, det är ju "hennes" häst nu ;)



Anyway, kom på mig själv med ett silly smile igen.
Förstår inte vad pojken gör med mig.
Jag är ju inte ens intresserad eller?
Är endå lite lycklig.
För för dig kommer det aldrig sluta bra.
Det är så när man ger dom allt dom vill ha utan att ställa krav från början.
Vad får dig att tro att du ska kunna göra det sen eller att något kommer ändras?
he's just not that into you!
Känns skönt att kunna säga det.
Om en kille är intresserad och vill något ser han till att det blir så.
annars finns du bara där så länge.
För mig flyter det på jävligt bra.
Men måste alltid spela lite svår och säga nej 9 gånger innan det blir ett ja ;)


Nixpix, nu ska jag sluta snacka skit och sova.
Har faktiskt mkt viktiga saker för mig imorgon.
Stallet, fixa sopptippen till farmor osv..
Hårt liv när man är ledig från jobbet


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0