Jag. Orkar. Inte.

Erat jävla tjat om SD.
Det finns uppenbarligen personer i Sverige som tycker
att det är för mkt av invandrare och att vi inte kan ta hand om dom.
Jag tror inte att alla som har röstat på SD är rasister och vill att alla invandrare
ska försvinna, dom har säkert invandrarkompisar.
Även om det SD står för kanske inte matchar det dom vill till 100% så kanske dom
ville få upp ögonen på dom andra politikerna som inte har kommit med
någon morot till dom som tycker att det får räcka för ett tag nu.
Då röstar dom på SD ist, så dom får skylla sig själva.
Sverige har röstat och dom är uppenbarligen inte nöjda med det som va förr.



Nu har jag också fått tjata av mig om det.
Vilken lycka!


Anyway, har vart en heldag i stallet, red ut med Bella på Påven och
Carro på Pagge, bäbis skötte sig mkt bra.
Eller jag när Påven fick damp över skottkärorna fick hon också det.
Så då fick pagge gå först, galant gick det.
Nu har jag vart ute i stallet igen och putsat träns och "storstädat" boxen.
Har skyfflat allt spån åt sidorna i boxen så man vänder runt allt och så att golvet
får torka upp..
Får fixa spånet som det ska vara imorgon.


Nu ska jag duscha och hitta något att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0