I Love You

åååh vilken härlig dröm jag hade!
Helt underbar!

Det va september men det va jääätte fint väder och varmt så alla
var vid djulö som inte alls va lika tråkigt som det är egentligen.
vattnet va alldeles klart och det va fina klippor en bit bort.
ååh det va så skönt att ligga där och sola.
Hur kan man inte bli glad när man vaknar efter en sån dröm?


Nu ska jag dricka lite te, sen åka till farmor och plocka äpplen.
Hästarna gillar det och farmor har 6 äppelträd som tappar minst 20 st om dagen.
så det finns lite där att hämta :D
Sen ska jag fika med Madde också, länge sen.
Så bäst att passa på medans hon endå är hemma :)



Nehe, solen skiner, jag ska dricka en kopp te och
vänta på att tiden går!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-09-27 @ 11:12:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0