glassbilen

Hmm psykdrömmar.
Först om J och glassbilen..
Det va iofs en ganska rolig dröm men den efter va läskig.


Va på parkeringen hos min farmor och det va massa läskiga typer
som kom ut från skogen medans jag väntade på att B skulle dyka upp.
Dom va sjukt hotfulla och såg äckliga ut.
Brrr!'
Tur att det bara va en dröm för någon jävla räddare i nöden kom inte.
Värdelöst!
Ska föna håret och göra mig redo för stan.
Ska köpa paket åt Clara sen måste jag ut till hästen också.
Hon skötte sig riktigt bra igår fast hon hatade alla myggen som kom.


Nu ska jag damsuga hallen.
Då kanske mamma blir lite glad igen.
Har nämnligen dragit med spån från stallet.
inte populärt...

Puss <3



Jag kan inte sluta le, det börjar bli farligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0