Caviar

Once men have tasted caviar, it baffles me how they settle for catfish.


Ska straxt sova.
en låååång dag idag på jobbet.
Inte helt hundra.
Hästen fick vila dessutom.
Undra hur galen hon kommer vara imorgon???


Imorgon ska jag ut till stallet och flytta mina tre pallar med spån.
45 balar a 25-30kg st ska flyttas först av pallen sen ska pallen flyttas
och sen ska jag flytta upp spånet igen.
Spännande hur jag ska få upp dom i hög igen.
går inte direkt att kasta upp dom.
men har jag tur så ligger det några tomma pallar där ute så jag slipper
ha dom bara på mina tre som jag fick med dom.
Så jag lär ha träningsvärk efter imorgon.
Måste prata med Evert också om en lampa vid mitt hö.
upptäckte idag att det är KOLSVART där jag har mina saker nu när
pallarna står där, dom skymmer den andra lampan.
Och hans bil ska ju stå där också så då kommer det bli ännu mörkare.
Och det sitter endå en lampa där uppe kanske bara måste pluggas i?
Kan ju inte skada att fråga.


Anyway, nu ska jag kolla på the good wife.
Snart klar med den serien så måste hitta någon ny.
Ge mig förslag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0