Äventyr delux

Bäbis va glad över att få komma in en sväng från alla mygg
och bli lite kliad och få mat.
Så jävla söt hon är alltså.
Nu har hon upptäckt att hon kan kolla ut genom gluggen när
jag inte har hela gallret stängt, då står hon och hänger på dörren när
man klappar henne, och så myser hon lite tillbaka genom att klia med mulen.
Uppskattning på högnivå ;)



Anyway, i helgen blir det äventyr.
Jag är taggad.
Weeeie.
Stupid me...
Hahaa, men det är sån jag är ;)
Måste sluta upp med det här efter helgen.
Någon kommer krossas och till vilken nytta?
Ingen alls.
Men kan ju njuta så länge det varar..
Nu ska jag borsta tänderna och sova.
Dödstrött efter skitnatten..


Kiss kiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0