Trevlig kväll

Igår va en trevlig kväll.
Precis lagom tappade bort dom jag gick ut med
en eller tio gånger för mkt bara.
Men men jag hitta dom till slut.

Slängde ur mig en onödig kommentar till J fick ett slag mot näsan
och poff så blödde jag näsblod.
Va inte ens ett hårt slag men jag har alltid haft sjukt lätt för att blöda näsblod.
Anyway in på toan och fixa papper, trodde det hade slutat men när jag cykla hem
så började det igen.
Så min klänning va röd och jag såg ut som Hannibal Lecter i ansiktet.
Skulle tagit ett kort, se värt vill jag lova!



Anyway, nu ska jag snart åka ut med mina äpplen till stallet.
Får se vad jag ska göra med hästen idag.
Red henne igår så blir kanske tömkörning idag hon skulle behöva jobbas
igenom ordentligt i höger varvet, hon vill inte riktigt gå på fram i det varvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0