The fourth kind

Har blivit tipsad om att The fourth kind ska vara läskig
och obehaglig så ska kolla på den nu och sen blir det sova.
egentligen är det inte så jävla smart eftersom jag redan har spöken
och annat skit med mig överallt men men.
Jag kommer säkert sitta i ett hörn av sängen och vagga tills det blir ljust ute.
Men då vet jag vems fel det är ;)


Nej men jag brukar inte tycka att det är så´farligt med såna filmer.
Det är värre med krigsfilmer eller skräckfilmer som saw, för det är det jag
drömmer mardrömmar om sen.
Så jag ska nog överleva natten.
Jag återkommer med en uppdatering om hur det har gått ;)

paranormal activity klarade jag av att kolla på utan problem.
Den va inte alls så obehaglig som jag hade föreställt mig.
inte värre än om dom där spökjägarna på tv4+ ;)


Nehe, nu blir det film



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0