Sorry

Hmm igår efter stallet drog jag ut på landet.
det blev god mat vin och idol.
Jag är helt  säker nu på att det är Andreas jag vill ha.
Skit i olle!


Idag har jag ridit ut på bäbisen, helt själv hon blev CRAZY på vägen hem.
Hon ville inte alls skritta av på vägen hem hon ville trava eller galoppera helst av allt.
Spc när det kom bilar som skulle köra förbi, då va det piaff och mycket frustande.
Men hon lugna ner sig igen efter en stund när hon insåg att det inte hjälpte.


Nu ska jag straxt föna håret lite, ska snygga till mig
och sen knata över till farmor.
Vinet är på kylning och sen får vi se vart det bär av.
Ut och dansa ska jag iaf :D
NICE!


Nehe, klä på mig och snygga till mig.
Vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0