Operation

Kotten ska in på operation på tisdag.
Eller ja det är om pappa kan köra dit honom eftersom
jag jobbar 09.30 - 18.30 hela veckan..
Kände att det va dags att ta tag i honom nu när jag endå kommer få jobba
mycket under november december, då har jag råd med det och att det händer
någon oförutsedd olycka någon annanstans utan att behöva ta av sparpengarna.
Plus att han snart ska in på besiktning, vill inte att han ska bli underkänd.



Har vart och tvättat Kotten också, sen drog jag till stallet och mockade
vilket resulterade i att kotten är skitig igen.
Suuuck!
Hatar skitväder och grusvägar.
Well well, ska ut till hästen igen och rida snart ska bara vänta på pappa
så jag inte behöver ringa och omboka tiden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0