Maskinen

Alltså, jag är besviken!
James aka Maskinen från KFT är en besvikelse.
Han har skrytit om hur bra han är i sängen och när han
väl tar dit sin tjej så censurerar dom det?!?!?!
DÅLIG STIL KANAL 5!!!!
Hon fejka bergis, eller så har han köpt henne för att hon ska låta allt
hon kan så han ska verka bra i tv, jag tror på det sista!


Idag va min häst världsklass.
Eller ja beror väl på vad man jämför med ;)
Men jag red på henne över bommar på volt och så träna vi att flytta.
början till skänkelvikning, hon fatta allt direkt.
Tävlingar i vår kommer inte vara några problem, om inte vintern
tar livet av mig eftersom det skulle bli den kallaste på 1000 år?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0