Jul låtar

Det är ju endå snö ute så då måste det vara okej nu
att börja fylla USBminnet med jullåtar till bilen..?
Jag vill inre ha snö, det kunde väl ha väntat två dagar till.
Skulle ju byta däcken imorgon.
Men icke, suuuuck!

Får väl åka över till farmor och försöka mig på det där själv då.
Kommer väl inte ut till stallet på sommardäcken..
Alla dessa jävla lastbilar som kör och det blir spårigt och skit.
Kommer säkert åka ner i diket med kotten då...
Det är inte okej.


så på med jobbarkläderna och åka och byta däck.
om jag inte skriver mer på 1 vecka, så har jag dragit åt skruvarna
för dåligt och vi har krockat någonstans för att ett däck åkte av.


Hatar den här jävla snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0