URK!!!

2 heldagar på jobbet ingen ridning och min kropp
börjar ge upp.
Min höft har vart helt ur funktion idag.
SÅÅÅ jävla ont, jag vill va frisk!


Imorgon ska jag iaf ut till stallet inna jobbet.
Hästen ska röra på fläsket.
Jag har sån jävla ångest över att hon har stått 3 dagar nu.
Jag vet att hon överlever och det är nyttigt hon är bara 3 år.
MEN jag får dåligt samvete endå.
Hon gillar att va ute och gå i skogen eller att jobba..
Så idag borsta jag på henne och myste med henne i 1 timme.
Bella hade redan mockat åt mig så allt va klart.


Nehe, sova nu.
klockan 7 bör jag vara i stallet imorgon.
Annars kommer inte allt att hinnas, ska ju va hemma och duscha till kvart i 9.
något säger mig att jag är en tidsoptimist?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0