Tröttare

uuh tröttare än mig får man leta efter idag.
Men nu är dagen slut och jag får sova!


Va ute hos pärlan förut.
Jag blir alltid lika förvånad när hon gör allt jag vill och
inte hittar på några hyss.
Springer inte iväg i hagen, inga elakheter när jag sadlar
skenar inte när jag hoppar upp osv..
Helt otroligt!
Gick iaf super bra att rida idag, vart lite skritt och trav på banan bara.
Massa snö och hon är inte förtjust i den.
Imorgon ska jag nog våga mig på att rida ut.
Hatar bara att det är så halt på vägarna men imorgon skulle det ju
bli + grader igen så då borde det inte vara så halt.
Kanske kan locka med mig Bella eller någon :)


Nu sängen.
mina ögon håller på att svika mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0