Stop

oooh min kropp skriker att den är trött och öm.
Va hemma från stallet straxt innan 9 idag.
inte okej, fast hästen blev ordentligt motionerad och allt blev gjort
så det är väl så det är när man jobbar till halv 7.

Imorgon ska jag ut vid lunch och rida iaf.
Hoppas på lite fint väder också.
Och att min häst inte är crazy som hon va idag.
Hon gillar INTE snön.
När hon travar så skvätter snön och hon gör bocksprång osv.
Tur att jag och min häst har något gemensamt då ;)


Får se om hovslagaren ringer imorgon också.
Hennes hovar börjar se för taskiga ut.
Skönt att hon inte har skor just nu endå.
Inga snöstyltor.



Nu ska jag kolla på The mentalist och sova.
Är dödstrött.
Inatt vakna jag 3 gånger, alla tre gångerna va jag tvungen att dricka
upp min vatten flaska för jag va döds törstig, diabetes kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0