Stockholm

Funderar på att dra till sthlm imorgon och hälsa på min
kära systeryster och Elin.
Är tydligen något Dj grejs på Cafe opera som dom ska på.
Några från Göta källare där dom jobbar ska tävla.
Så det kan ju alltid vara trevligt?
Måste till hästen innan jag drar dit bara.
Det ska jag väl hinna fixa ;)



Jag är en isbit just nu.
Kommer från stallet och har vart där sen typ halv 2.
Inte okej med värsta kylan!
Dessutom kom alkisen ut från sitt hus och hälsade på med en utskällning
så allt tog 1 timme längre än innan.
TACK!
Den här gången släckte jag inte lampan till ridbanan direkt när jag gick upp
utan glömde det i 10 min.
När jag skulle ut och släcka den så hade hon redan gjort det.
Stackars Mickis såg livrädd ut och sa att nu kommer hon komma och skälla
ut oss igen, och nog gjorde hon det alltid.


Nehe, nu ska jag försöka värma mig.
Ett bad kanske.
Mat måste jag göra också.
Sen blir det lite csi och popcorn innan det blir sängen.
Tidigt i stallet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0