Start me up

Mamma och jag satt och kollade på idol.
Tyckte att alla hade valt dåliga rocklåtar, hur mkt bättre finns det inte?
Anyway, förra Glee så gjorde dom livin on a prayer/ Start me up.
Och jag fastna verkligen för start me up.
Så sa innan någon paus att det va tråkigt att ingen sjöng den.
Sen poff så sjunger Andreas den.
Även om han blev sågad av AAL så tycker jag att han va bra.
Han hade ju iaf en bra låt.


ELIN DÄREMOT!!!
AJ AJ AJJ!!!
På riktigt jag hörde inte ett ord som hon sjöng förutom refrängen
för den viste man redan hur den gick.
Inte okej samma visa samma vecka men den här veckan sjöng hon ju
dessutom otroligt dåligt.
Dags att skicka hem henne...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0