Luncha

Ska åka ut till stallet om en timme typ.
Har lunchen så innan det ska jag mocka osv :)
Det är för engångsskull fint väder ute så madde ska komma med
sin super kamera och hjälpa mig ta lite kort på hjärtat.
Hoppas det blir något fint kort.
Så svårt när man är själv för hon vill inte vara med på kort alls.
Så fort jag tar upp kameran så ska hon stå jätte nära vilket resulterar i närbilder på mulen.
Inte okej, så hoppas på något fint kort idag som sagt :D


Först ska jag däremot äta något och kolla på GossipGirl :)
Nice start på dagen!


Får icke glömmas heller att imorgon är det premiär på Harry Potter
sista filmen del 1, det måste ju bli bra? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0