Kvällen är räddad

Och mitt hår också för den delen?
Det började typ fräta i håret 10 sec efter att jag skrivit
i bloggen så kasta mig in i duschen.
Hårbotten va knallgul.
Men OJ vilken bra hårinpackning jag har!
Revlon, måste göra lite reklam, för nu är mitt hår räddat.
Inte gult och dessutom sitter det kvar på huvudet..
Än så länge iaf ;)
Hahaa


Har målat om min franska manikyr och förut så hade jag pealing i
duschen så nu har jag smörjt in mig med ny brun utan sol.
Jag blir aldrig BRUN av bus(brun utan sol), så det ser inte så fake ut..
Skönt det, fast jag smörjer typ bara engång sen är det en bra färg..

Ska ta och sova lite nu.
Jobb hela helgen fram tills tisdag.
Sköön helg...


Hästen va btw CRAZY idag.
Bocka när jag tog in henne från hagen.
Tog med henne ut på en promenad och hon stegrar bockar och är
bara helt Crazy...
Drar ner på havren dom dagar hon inte går..
Hahaa, blir ju vila mkt nu när det blåser och jag jobbar.
Banan funkar inte att rida på, hinder och bommar under snön.
Jag tänker fan inte ta bort allt, inte jag som har plockat fram det.
Va det typ 4 däck och 4 bommar fine, men det är alla däck och alla bommar.



Idag får jag värma upp sängen själv, inte okej..


Grattis på Namnsdagen Kära syster!


Kommentarer
Postat av: Madde

psst tar 3 dagar för VARJE havre korn att verka så helt lönlöst att dra ner om de inte gäller för 2 veckors framförhållning haha :) ät nog kylan och blåsten som spökar :P

2010-11-26 @ 09:22:19
URL: http://sun69shine.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0