Kärlek tar tid

Och vem har tid med något som tar tid?



Åkte ut till hjärtat direkt efter jobbet idag.
Alla hästarna va mkt glada över att få komma in utom soti.
Jag hitta inte honom först så då tänkte jag att jag gör klart allt i stallet
så kanske han dyker upp vid grindhålet när jag kommer tillbaka.
20 min senare fortfarande ingen Soti.
Ut i hagen och leta, inte lätt med alla stenar som va gömda under snön.
Jag trilla x antal gånger men jag hade Moonboots och termobyxor så ingen fara på taket.
Anyway, efter 30 min i hagen ser jag något som liknar ett vildsvin,
men sen vänder det sig om och där stod skithästen.
Imorgon ska jag va ute hela dagen och pussa på mitt hjärta.
Hon har blivit lite oprioriterad dom här dagarna känner jag.
Men hon klarar sig :)



min stukade tumme däremot börjar kännas obehaglig.
Nu måste det ha gått 2 veckor sen jag gjorde det.
Och nu gör det nog ännu ondare, kan inte ens lyfta en syltburk
för det gör så ont i tummen då.
Och stel är den också.


Nu ska jag krypa ner i sängen.
uppvärmd och allt är den redan.
Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0