Handboll

En olycka kommer sällan ensam?
Är det inte så man säger eller att alla onda ting är tre?


Igår va det hårfärgen
Idag:

Först trilla jag utanför Åhlens, eller ja utgången vid sultans.
Halkar på det där jävla galret dom har precis utanför.
mitt knä slås upp, köttsår som ser okej ut nu efter att det är tvättat.
Men annars ser det inte okej ut, alltså det ser ut som jag har en hanboll
som knä, inte okej.
Att det gör ont behöver jag väl inte säga?

Sen när jag hämtar min och gördis lunch så är colan jag får tydligen
sönder?!?!
Hur jag nu skulle märka ett pyttelitet hål.
Så när jag kommer till jobbet är min väska dyngsur, mobil ipod
allt i väskan har badat.
Varför jag la dom i väskan?
För att dom hade knytit påsen med maten i och jag hade brottom.

Anyway, iPoden är ju körd, telefonen funkar seeeeeegt, och typ var 10e min.
Skön dag med andra ord...



Har iaf julpyntat lite idag i stallet.
Imorgon ska jag tvinga med mamma så vi kan hugga lite
granris och hitta bra ställen att hänga upp det på så hjärtat inte äter upp det ;)



Madde, jag vet att det tar så lång tid för havren, men känns onödigt att hon ska
äta 1kg havre om dagen när hon inte kommer gå så mkt dom
närmaste dagarna eller ja hela nästa vecka heller eftersom jag jobbar :)


Nu ska jag kolla någon film, har ju fortfarande inte set satc 2.
kan väl iaf vara värt att spendera fredagen med när man endå
ska jobba imorgon och borde sova tidigt`?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0