Diket + Stukad tumme

Igår hem från stallet så åkte mickis och jag i diket med kotten.
Är massa byggarbetare som kör rakt ut i skogen och
jag måste ha fastnat i ett spår för jag kunde inte svänga alls.
Ävenfast kotten har vinterdäck nu.
Men va inte så farligt körde långsamt i svängen så det va bara att backa upp.


Sen innan den händelsen inträffade så skulle jag bära in massa pallar som jag ska ha
mitt hö på som ska hämtas i helgen.
Men min vante fastna i pallen och jag hade lyft den helkonstigt så
den gled iväg och kvar va min tumme.
Kunde inte röra den på ca 30 min och trodde jag skulle spy för det gjorde så ont.
Men idag går det att vicka på toppen och det blir säkert bättre ju längre in
på dagen det går.
När jag vakna va den blå och efter en dusch så är den typ bara lite grön.
Går redan frammåt.



Nehe, föna håret och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0