being the bigger person

Jag är så dålig på att vara ödmjuk mot folk jag inte gillar.
Jag skiter väl i vad dom tycker helt enkelt?
Så va det inte förr, men nu vet jag ju endå att det inte spelar någon roll.
Jag går inte i skolan längre jag behöver inte umgås med folk jag inte gillar.



Jag är SJUKT hungrig nu.
Funderar på vad jag kan tänkas vilja äta.
Mina knäckemackor är slut så borde väl egentligen åka och handla nya.
Men orkar jag det?
Nääe, får äta något annat till frukost imorgon.
Lite frukt kanske.


Madde kom med sin super kamera och så tog vi lite bilder på hjärtat.
Hon tyckte det va liiite för kul när hon fick springa lös i hagen.
Men då fick hon sin motion för dagen iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0